Saturday, April 16, 2011

sports day pearl college !

okay entry kali ini pasal sokan kolej mutiara
uitm p.png.
sangat happeninggg malam sebelom
sokan tu semuenyee begitu excited sekali
especially gua lah. haha.
masing2 tulis name untuk masok acara bowling kelapa,
tiup belon dalam tepung, lari atas tempurung, congkak,
bhaaa ta larat aku taip satu2. =,="

sebelom acara bermulaaa !
wahh muke semangat kesukanan semuanyaa
bagus2 :p

upss ! lagii?
act ni kerusi khas untuk VIP sahaja ye adek2 !
ade kami kesah ? :D

hak ahh ! aku begitu teruja bila dpt
naik atas benda ni ! whoaaaa !

dan aku terus passing kepada adek qiela !
go qiela gooo ! haha

ini pendekarr jaguh bowling kelapa !
aku tak masok disebabkan badanku yg kecil okay :(

wahhh ! mereka juaraaa ! yeaayy !
:D

kami juga juara tiup belon dalam tepunggg !
ahahaha, gilakk tol hari tuh !
semuaanyee hebat2 belaka.
*ewahh, tak malu pulak puji diri sendiri. :p

tadaaaa ! saya menang motor !
eh hamper lahhh awak ! :)

best sgtt hari tuu, tanak lupe kenangan ni tau T__T
alamak ! childishhh betol lah !

0 orang sedang mengomen:

Post a Comment